Friday, August 1, 2008

Turkey ♥Japan


Japan ♥

What more can I say? I really love Japan and its lovely people. I've never been there, but somehow I feel like a part of me belong there.

Of course I love my country, I should admit that I'm nationalist at times, but it doesn't stop me from loving other countries, right? I love foreign languages, it's an amazing thing that the humanity has so many ways to express their thoughts.

And Japan, and Japanese language have a special place in my heart.

I feel that my admiration isn't one sided. This Pangea Day video shows it.

Enough rambling. I've more things/thoughts to share, I'll save them for my next post. Until then.

6 comments:

belyrith said...

Japonlara karşı bildim bileli hep bi sempatim oluştur, son birkaç yıldır bu sempati gittikçe büyüdü coştu gitti xD

Türkiye ve Japonya rasındaki benzerlikleri gördükçe mutlu oluyorum : D "Japon" kelimesi bile beni gülüsetmeye yetiyor >w<

Keşke bi gün oralara gidebilsek ++

Resim dehşey olmuş, bayraklar arasındaki benzerliği muhteşem yansıtmışsın ++ kız da çok şeker ^v^

derara-isis said...

Bunu dA'ya da yüklemelisin. Kesinlikle çok hoş.

Pangea Günü vidyosunu izlediğimden beri ben de böyle bir şey yapmak istiyordum. Aslında daha da önce, 2003'ten beri. Çünkü o yıl Türk-Japon yılıydı ama o zamanlar pek iyi çizemediğim için bir şeyler yapmamıştım. Bunu görünce belki de gecikmiş de olsa yapmam gerek diye düşündüm. Ne de olsa biz onları onlar bizi seviyor ve bu sevgiyi birbirimize göstermek için hiç bir fırsatı kaçırmamalıyız.

ssophiaa said...

"Reply" işi çözülemediği sürece, mesajlaşmayı böyle halledicez anlaşılan.

belyrith'e:
Sana aynen katılıyorum, yüzlerine bakmaya bıkmayacağın insanlar onlar. Hepsi öyle şeker ki. Hani derler ya "bütün japonlar birbirine benziyorlar" diye. Eskiden olsa katılırdım, artık kesinlikle karşı çıkıyorum! Dikkatli baktığında hepsi farklı ama hepsi şirin aynı zamanda.

Keşke gidebilsek, keşke...

Resim için de... Bu sadece bir karalama, 10 dk harcamışımdır en fazla. Daha düzgün bişi yapmayı deneyeceğim. Teşekkürler!

---

derara-isis'e: (adını çok sevdiğimi söylemiş miydim? ^^)

Dediğim gibi, bu resim özensiz bir taslak. Daha güzelini çizersem koyacağım dA'ya. Bildiğin gibi dA daha profesyonel bir yer ve oraya kötü çizimlerimi koyup da insanları hayal kırıklığına uğratmaktan çekiniyorum. Ama bu taslak üzerinde kesinlikle çalışacağım. ++

Evet, kesinlikle. Belki de kendi aramızda böyle bir çalışma düzenleyebiliriz. dA'da bulunan Türk dostlara yayabilirsek, herkes Japon-Türk sevgisi ile ilgili bir şeyler hazırlayabilir ve aynı ay yada hafta içinde hepimiz bunları uploadlarız! Bu hoş olurdu. :3

derara-isis said...

(daha önce söylememiştin, nedenini merak ettim *kedi bakışı*)

Haklısın, ama üzerinden bir geçersen harika olacak. Fikir çok hoş.

Gerçekten böyle bir şey yapsak harika olurdu. Ama bunu sadece Türklerle yapmak pek anlamlı olmaz, tam bir Türk-Japon (ya da Nippon mu desek) işbirliği olmalı. Böylece gerçekten güzel şeyler çıkacaktır. Hem eminim böyle bir şey duymak onları da mutlu eder, çok sıcak kanlılar. Ayrıca, Türkleri de çok seviyorlar.

---
Google'a not: Çöz şu reply işini, lütfen...

belyrith said...

ssophiaa ve derara-isis'e:

bizim toplumumuzda her çekik gözlüyü "japon!!!" sanma gibi bi eğilim var zaten xD Türklere japonları anlatmayı bi vazife biliyorum artık :'D

Bilge fikir sahiden çok hoş ++ Ama dilaranın dediği gibi tek taraflı değil de, hem biz hem japonlar bişiler çizse daha anlamlı olur ++ ama dAda tanıdığımız kaç japon var ki D: varsa bile acaba Türkiyeyi biliyorlar mı? :(

ssophiaa said...

derara-isis'e:
(bilmem, söyledim sanmışımdır. :) Gerçekten çok güzel bir isim, özellikle de isis!)

derara-isis ve belyrith'e:
Evet, çift taraflı yapılırsa çok güzel olur ama Esranur'un da dediği gibi, kaç japon tanıyoruz ki? Ve bizi seviyorlar mı? İnsanları bizi sevmeye zorlayamayız ki?