Friday, August 1, 2008

Birthday cards anyone?

Summer is full with things to celebrate! One of my friends' birthday is just passed a week ago. She is away for a holiday now, and I want to welcome her with a warm present when she's back.

I've got the idea from Kaia (from DeviantArt), she has been making an incredibly cute celebration card for her mother's birthday. How thoughtful of her, don't you think so?

I'm thinking of making an handmade birthday card. And I need suggestions, it's not a kind of thing that you do everyday.

I've prepared these pages for the card (see below), I'll print them and paste 'em on a board page. I might use some ribbons and stickers as well.



Anyway I'm open for suggestions. You can offer something completely different, I'm open for anything.

6 comments:

belyrith said...

Burcu ya da Mügenin doğum günü olduğunu sanıyorum?

Fikir çok güzel, kendin çizerek birşeyler hazırlaığında çok daha anlamlı oluyor.

Karta sevdiği şeyleri ekleyebilirsin ++ sevdiği renkler, özel anlamı olan bişiler vs. Mesela chibi olarak kendini çizip bi konuşma baloncuğu içinde doğum günü dileklerini falan yazabilirsin ++

derara-isis said...

Çok güzel bir düşünce ve çok da şirin bir kart.

Böyle hediyelerin değeri normalden daha kıymetli bence. Ben çok sevinirdim, eminim de o da çok sevinecektir.

Bu arada, son halini de görmek isterim.

ssophiaa said...

belyrith'e:

Bilemedin! Serap'ın doğum günü. Hani Burcu'nun doğum gününden resimler yollamıştım sana? Orda siyah dalgalı saçlı, iri gözlü bir kız vardı. İşte Serap o. O da yakın bir arkadaşımız. O taslaklarda gördüğün kızı da Serap'ı taban alarak çizdim zaten. x3 Tabii benzedi mi, o ayrı bir konu.

Serap'la yakınız diyorum ama... inan bana en sevdiği renk ne onu bile bilmiyorum... Hiç sormadım. O yüzden de kartı hazırlamak daha zor ya.

Chibi çizemiyorum ben! Çizebileceğim en chibi şey buydu işte. Beceremiyorum bir türlü. Bir tutorial hazırlayıp bize ders versene, Esranur? Nolur? ++

---

derara-isis'e:

Beğendiğine çok sevindim!

Ben de böyle şeylerden çok hoşlanırım. Geçen sene Esranur bana böyle bir paket yolladı Esin aracılığı ile. İçinde neler yoktu ki?! Resimli, bana özel bir hikaye, incik boncuk, kendi yaptığı bir doğum günü kartı, bir sürü resim... Nasıl mutlu olmuştum anlatamam! Saatlerce başından kalkamadım, tekrar tekrar okudum... Hala da saklıyorum ve benim için değeri çok büyük.

Orda Kaia'dan esinlendiğimi yazdım ama şimdi düşünüyorum da galiba Esranur'dan daha çok esinlenmişim.

Elbette, son halinin fotoğrafını çekip koyacağım. Tabii bitirebilirsem. Evde hiç durmuyoruz ki, üzerinde çalışamıyorum... :(

derara-isis said...

Senin yerinde olsam ben de aynı şeyleri düşünürdüm. Bana bu sene öyle bir hediye geldi, arkadaşım bir kupanın üzerine Gin'in resmini bastırmış. Daha kullanmadım -kırılır korkusuna ama bir iki dakika donup sonra da çığlık attığımı söylediler. İnsan sırf sende olan ve sana özel yapılmış bir şey alınca değeri ne olursa olsun çok mutlu oluyor gerçekten.

Zıtlığa bak, ben de evde durduğumuza üzülüyorum. Biraz buralardan uzaklaşıp bir şeylerden ilham almam lazım... Kendimi çok kısıtlı hissediyorum. Aklım bomboş resmen...

belyrith said...

ssophiaacıma:
Serap! evet hatırlıyorum onu!
hmm şimdi gözümün önüne getirince, çizdiğin kızı andırıyordu evet :D
renkleri bilmiyosan, kendi favorilerini kullan! [çizmesi daha zevkli olur xD]
ben ve tutorial hazırlamak? tarzım daha yerleşmemişken ne anlatcam bilmiyorum ki O.o her çizdiğimde bir şeyler değiştirip duruyorum çünkü...

ayrıca: o paketi o kadar çok mu sevmiştin? bak nası mutlu oldum! hazırlarken ben de çok zevk almıştım :>

ssophiaa said...

derara-isis'e
Evet o bardağı hatırlıyorum, çok güzeldi :D

Dediğin gibi, birşey sana özelse ve üzerinde emek harcanmışsa, manevi değeri öyle büyük oluyor ki. ++

Hmm, biraz yavru kedi bakışı yapsan baban biricik kızına kıyamaz bence. xP

belyciğime:
Benzemişse ne mutlu! :D Daha hoş olur onun için. ++

Tarzın oturmamış mı?! Döverim seni bak. AAAAaaaaa. ><

O paket sevilmez mi?!!! ^w^ Hala hayran hayran bakıyorum ona! ++