Monday, September 8, 2008

Random Things


Warning: Very, very random blog entry ahead.

Firstly, I'm so nervous! I'm a university freshman this year, I'll be all alone in a city away from my homotown and my family.... It's like I have a big stone inside my stomach and it never leaves there.

I was browsing my files this morning.. These pictures you see are my old works.. I have more actually but these were the bests and I didn't want to burn your retinas with the worse ones.


I also found my old Kakashi Gaiden Translations. I've translated them from English to my native language Turkish. I've uploaded them, I'll put the links here:

Aşağıdaki linklerden Türkçe Kakashi Gaiden'i (Kakashi'nin hikayesini) indirebilirsiniz (Bölüm 243/Gaiden 5 tamamlanmamıştır):

Chapter 239 - Gaiden 1
Chapter 240 - Gaiden 2
Chapter 241 - Gaiden 3
Chapter 242 - Gaiden 4
Chapter 243 - Gaiden 5
(not completed)

For those doesn't know what Kakashi Gaiden is: Kakashi Gaiden is a part of the Naruto manga. It's completely separate from the regular series, it tells the younger years of Naruto, Sakura and Sasuke's (Team 7's) sensei, Kakashi. Mostly how he recieved his sharingan eye is told.

The links you see above are the Turkish translation though.

For further information, please visit Wikipedia.

I think that's all I can tell now. Take care~

5 comments:

Egek said...

Naber? Burda da çıktım karşına! =P

Sanırım azıcık gerginsin... Biraz tecrübeli olarak bir iki şey söylemek isterim. Merak etme, evini özlemek dışında pek bir şey olmuyor ^_^ Zaten ilk birkaç ay çok hızlı geçecek, yeni yer - yeni insanlar diye. Gerçi evine çok da uzak değil değil mi gittiğin yer. Benimki denizaşırı olduğu için 3-4 ay dönemiyorum evime =(
Hiç tanıdık var mı gittiğin üniversitede? Benim gibi yalnızsan insanlar konusunda çok dikkat etmeni öneriyorum. Gerçekten yalnız olduğumu hissettiren bazı şeyler yaşadım da... Neyse, uzun bir elemeden sonra doğru arkadaşlar edindim sonunda. Sadece dikkat et ve kendine iyi bak..

ssophiaa said...

Selaaaam! :D

Evet biraz gerginim. Olmamak mümkün mü, evimden ilk kez uzaklaşıyorum ve evime, aileme çok bağlıyımdır. Neyse fikre iyice alıştırdım kendimi, çok zorlanmayacağım diye umuyorum.

Evet, 3 saatlik yol, pek sorunum olmayacak yani. (Ev İzmir, okul Uşak'ta.) Senin işin çok zor. :(

Gittiğim üniversitede hiç tanıdık yok ne yazık ki. Bir başıma olacağım, bakalım düzgün bir arkadaşım olabilecek mi? Bana küçük bi daire tuttuk odamda tek başıma kalıcam ama bi daire arkadaşım da olacak. Onun kim olduğu da belli oldu. Benimle aynı bölüme bu sene başlamış, İzmir'li bir kızmış o da. Herhalde genelde onunla birlikte olucaz, bilmiyorum. Bakalım, bakalım. C:

Teşekkürler, sen de kendine iyi bak!

derara-isis said...

Böyle hissetmenin nedeni tam olarak bilmediğin yeni bir yerde bulunmanın ve ailenden uzak olmanın verdiği bir şey olsa gerek. Ama eminim kısa sürede alışırsın.

Bu konuda çok bir şey de diyemiyorum aslında. Daha önce uzun süreler ailemden ayrı kaldığım, bilmediğim yerlere gittiğim zamanlar oldu. Ben çabuk alışmıştım. Ailemi özlemedim değil ama içinde bulunduğum duruma da kolay uyum sağladım. Ama üniversite meselesi için nasıl olur hala bilmiyorum... Bu daha uzun süreli bir uzak kalma. Ama eve de çok uzak sayılmazsın, istediğinde atlayıp gidebilirsin. Fazla iyimser biri olarak içinde bulunduğun durumun olumlu yönlerini görmeni öneririm. Bu senin için harika bir tecrübe olacaktır bence. Belki de çok iyi anlaşabileceğin kişilerle de tanışırsın -ama sonra bizi unutmak yok =D

Bu arada Kakashi Gaiden'i yüklediğine çok sevindim. Bende bir ikisi vardı ama diğerlerini de burdan indirebilirim artık ^.^

ssophiaa said...

derara-isis'e

Artık iyice alıştım buraya ve gerginlik falan kalmadı! Onca sıkıldığıma hiç değmezmiş meğer. Burda herşey çok iyi, çok güzel. C: Kaldığım daire çok konforlu, daire arkadaşım çok iyi, okulum fiziksel imkanları çok çok iyi olmasa da eğitim imkanlarıyla o da güzel. Şehir küçük ama bu sayede ulaşım rahat ve ihtiyaçlarımın hepsini de karşılayabiliyorum. Evet dediğin gibi, ben buradaki imkanlarımı yeterli buluyorum, aileme bana bu imkanı verdikleri için teşekkür ediyor ve herşeyin iyi yönlerini görüyorum. Çevremde benim bu olumlu gördüğüm şeylerde kusurlar bulan ve somurtarak gezen insanlar çok ve onlara da acıyorum artık, kendi kendilerini üzüyorlar.

Kakashi Gaiden tam değil. Aslında tamamını çevirdim, hatta evde yazıcıdan çıkmış, dosyalara yerleştirilmiş, kitap haline getirilmiş bir şekilde duruyor ama resim dosyası halleri evdeki masaüstü bilgisayarda kaldı. Devamını uzun bir süre yayınlayabileceğimi sanmıyorum...

derara-isis said...

İşte böyle ya, süpersin sen Bilge. Olumlu düşünmek ne kadar da güzel, ayrıca şehre de alışmışsın, bu çok daha güzel.

Kakashi Gaiden'in tam olmadığını fark ettim ama bende de zaten sadece iki bölümü vardı.